УБС - баннерная реклама
Логин:

Забыл пароль
Пароль:  


постоянный логин   без привязки по IP
 
Раскрутка сайтів
Питання-відповідь
 

Нащо рекламувати сайт?  "Ми створили прекрасний сайт, нам розкрутка буде не потрібна. "

На жаль, але це є типова омана. Створити чудовий сайт - цього дуже мало. У вас може бути твір мистецтва, чудовий палац. Але якщо його ніхто і ніколи не побачить - значить, ви сховали його під землею.

Іноді творець приховує свій твір настільки майстерно, що тільки випадковий подорожній знайде його, захопиться цим чудовим витвором, але скільки не намагатиметься знайти він його після - зусилля будуть марні.

Розкрутити сайт - це прокласти асфальтову автостраду до цього витвору

Усі шляхи, як відомо, ведуть до Риму. Як тількиусі шляхи будуть вести на ваш сайт - тоді можна вважати, що сайт розкручений. А побудувати мегаполіс в пустелі, погодьтеся, марна трата часу і здоров'я.



Крок перший: З чого потрібно почати?

Ось тут починається найцікавіше ... Як це не дивно, але починати потрібно з самого сайту, точніше з його головної сторінки. Вона повинна не стільки привертати увагу, скільки змушувати відвідувача залишитися, а, можливо, прийти сюди ще раз. Але це справа проста, хоча, на мій погляд, з красивістю має мало спільного. Іноді, доводиться жертвувати довгограючі красотами заради кількості відвідувачів.



Крок другий: А скільки взагалі буде цих кроків?

Кроків буде дуже багато. Фактично з моменту створення сайту вам доведеться крокувати все його життя. І кожен раз з зубами виривати потрібних вам користувачів. Internet - постійно діючий розпродаж відвідувачів, на якій кожен хоче відірвати собі шматок побільше і побільше. Це боротьба, яка не слабшає. Нерідко можна зустріти сайти які зійшли з дистанції.

Наступний крок - це визначення аудиторії . Кому буде цікава яка надається на сайті інформація. Так би мовити рекламна аудиторія, до якої слід здійснювати експансію. Потрібно не забувати, що більшість блукаючих в мережі зайняті люди. Їх потрібно хапати швидко і рішуче.

Коли об'єкт атаки знайдений - слід переходити до негайних і рішучих дій.

Слід визначити:
1. Де об'єкт буває
2. Що об'єкт любить
3. Що об'єкт ненавидить

Ліричний, але важливе відступ:

Іноді в мережі можна знайти тих людей, яких ваша інформація точно зацікавить. Таких людей потрібно запрошувати особисто. Для цього складіть стандартну форму персонального запрошення і розсилайте її кожному, кого вона може зацікавити. По-перше, так ви заробите перших і можливо постійних відвідувачів. А постійні відвідувачі - основа і база вашого трафіку.



Крок третій: Методи лову об'єкта

1. Об'єкт активний і шукає сайт з вашою тематикою ...

Він заходить на пошуковики, на Web каталоги і шукає, шукає шукає ... І в цьому пошуку йому потрібно допомогти.

- Актуальна інформація про ваш сайт повинна бути в Веб Каталозі і в пошуковій системі.
Що для цього потрібно зробити? Якщо вузол має автоматичну реєстрацію - зареєструватися. Якщо немає, то знайти адресу творця і послати йому інформацію особисто.

Дивний здавалося б спосіб. Потужні пошукові системи містять мільйони посилань. А тут особисто ... Як таке може бути?

Справа в тому, що іноді вигідніше зареєструватися на маленькому пошуковику. Особливо якщо він тематичний. Посилань там менше. Але ваша посилання може бути помічена. І помічена тими людьми, кому це цікаво.

- Обмін посиланнями між соратниками.
Теж один з потужних інструментів розкрутки. Ви пишете лист, просите розмістити посилання на вас. Можна помінятися не тільки посиланнями, але і банерами (рекламними зображеннями).

Цьому способу розкрутки є кілька перешкод. По-перше, не всі сильні сайти захочуть з вами змінюватися. По-друге, обмінюватися зі слабкими сайтами невигідно. До вас люди ходять, до них немає, несправедливо.

Банерна мережа покликана навести в цій справі облік та лад. Адже скільки покажете ви - стільки покажуть і вас. І все буде гранично чесно, статистика буде доступна. Ви навіть дізнаєтесь скільки людей прийшло до вас через банери. Але про це далі.


2. Ловля пасивних користувачів.

Пасивних користувачів природно більше, ніж активних. Таким нічого не потрібно. Вони задоволені життям і собою. Вони запам'ятали пару сторінок, занесли їх в букмарки і бувають там щодня. Але тут то їх і чекає підступ.

Один із сайтів виявляється в банерної мережі. І ... пасивний користувач купується на привабливу картинку звану банером. Він натискає (увага, ключовий момент !!!) на неї і потрапляє на ваш сайт. І ось тут все залежить від вас.

Заносить він в вас в букмарки чи ні? Якщо занесе - у вас ще один постійний відвідувач. Ні - у вас відвідувач одноденка. Це називається боротьбою за букмарки.

Іноді користувачеві навіть доводиться нагадувати, що букмарки існують. Сайти рясніють фразами - "занеси мене в букмарки" ... Особливо амбітні кажуть - "зроби нас Home-page". Але, особисто на мене, подібні вигуки діють відштовхуюче. Якщо ти гідний сайт - ти і так потрапиш в букмарки. Якщо немає - то чи не набридай.

Але користувачі бувають різні і на деяких (особливо недовірливих) це діє. У будь-якому випадку потрібно не втрачати почуття такту. Користувач, він не любить, коли на нього тиснуть.

Тепер про банерних мережах. Вони на даний момент - найнадійніший спосіб реклами. Беручи участь в обміні банерів ви нічим не ризикуєте. Обмін безкоштовний, служба працює надійно. Ви отримуєте статистику (що вигідно відрізняє від всіх попередніх розваг). Ваш сайт не затирається серед мільйона посилань в каталогах - його бачать люди. Але лише від вас залежить натиснуть вони на банер чи ні. Домогтися цього не так вже й складно, але як-небудь до цього підходити не слід.

Як же потрапити в число сайтів беруть участь в баннерном обміні?

Для вступления в нашу сеть, нужно ознакомиться с правилами и зарегистрироваться.


     


 



2001-2015, © Украинская Баннерная Сеть.
2001-2015, © bymer, А.Мась.
2006-2015, © Н.Литвиненко, J.K.®Design Studio


 


УБС - баннерная реклама